System contact center / call center
Automatyczny operator, system IVR
System do zarządzania kontaktami z klientami
Klient CTI / Statystyki połączeń
Statystyki z połączeń oraz nagrywanie rozmów z telefonów komórkowych (Android)
Rejestracja rozmów telefonicznych (linie analogowe, ISDN, systemowe, VOIP, GSM)
System billingowy, statystyki połączeń
Naso CC dedykowane dla przychodni medycznych, zintegrowane z systemami medycznymi.
Możliwość dostosowania programów do indywidualnych potrzeb
Integracja z systemami CRM
Integracja z innymi systamami IT działającymi w firmie
Nasze oprogramowania działa z wieloma typami central telefonicznych
Autorski system firmy CTI Solutions to zintegrowane rozwiązanie dla każdej z firmy która chce usprawnić swój kontakt z klientami. Swoim zakresem obejmuje wszystkie działy firmy, zapewniając pełną funkcjonalność typową dla systemów CRM/Call Center/Contact Center.
Nie trzeba być typową firmą call center aby dostrzec zalety użytkowania tego typu oprogramowania. Każda firma posiadająca dział obsługi klienta doceni zalety systemu, który ujednolica nasz kontakt z klientem, informuje nas o wszystkich zdarzeniach związanych z próbą nawiązaniu kontaktu z klientem.
Oprogramowanie obsługuje wiele kanałów kontaktu z klientem: połączenia głosowe, SMSy, email, chat. Za pomocą IVR’a pozwala na elastyczne obsługiwanie telefonicznego ruchu przychodzącego, nagrywając wszystkie lub wybrane rozmowy.
Zaawansowany moduł CRM pozwala na rejestrowanie wielu typów działań związanych z klientami.
Dzięki modułowości każda Firma może wybrać system idealnie dopasowany do swoich potrzeb, używając modułów niezbędnych w prowadzeniu działalności, uwzględniając specyfikę pracy z własnymi klientami. Rozbudowana konfiguracja pozwala w łatwy sposób samodzielnie zarządzać systemem i w bardzo krótkim czasie dostosowywać do zmieniających się potrzeb. Uniwersalne narzędzia do raportowania pozwalają zarządzać pracownikami, analizować działania klientów, szybko reagować na ich potrzeby. Współpraca w wieloma platformami telekomunikacyjnymi pozwala na implementację systemu w większości firm. System współpracuje z tradycyjnymi łączami telefonicznymi (analogowe, ISDN) jak i telefonią VOIP. Wykorzystanie platformy Windows upraszcza administrowanie systemem, zmniejsza jego koszty, ułatwia integrację z pozostałymi systemami w firmie.
Podstawowy moduł call center / contact center przystosowany został do obsługi przez osoby niewidome. Obsługa programu odbywa się za pomocą syntezatora mowy i klawiatury
Oprogramowanie Naso CC zostało zintegrowane z systemami medycznymi firmy Kamsoft. Funkcjonalność pozwala na automatyczne otwieranie karty pacjenta, wyświetlania informacji o dzwoniącym pacjencie, długości kolejek oraz statystyk z pracy rejestracji.
Oprogramowanie CTI Solutions zostało dostosowane do pracy z centralami Slican za pośrednictwem protokołu XML. Prace zostały wykonane przy wsparciu firmy Slican.
System Naso CC otrzymał usprawnioną obsługę dla osób niewidomych pozwalającą na obsługę ruchu przychodzącego oraz prowadzenia kampanii telemarketingowych
Dostępny jest interface webowy dla aplikacji CTI Solutions
Oferujemy dwie wersje interface'u użytkownika: standardową aplikację Windows oraz dostep przez przeglądarkę www (responsywny układ uwzględniający komputery oraz urządzenia mobilne)
Nasze systemy działają z wieloma typami central telefonicznych, poniżej lista głównych typów z którymi współpracują nasze programy. Jeśli na liście nie ma twojej centrali skontaktuj się z nami - sprawdzimy czy nasze programy będą działały z Twoją centralą.
Firmę tworzy zespół posiadający wieloletnie doświadczenie w tworzeniu systemów informatycznych oraz ich integracji z centralami telefonicznymi. Nasza wiedza pozwala nam tworzyć wydajne i zaawansowane systemu wspomagające telekomunikację.
Oferujemy zarówno gotowe, pudełkowe produkty (takie jak np Gramma IVR, Naso CC) jak i nasze usługi związane z indywidualną integracją systemów IT wg potrzeb klientów. Opracowujemy indywidualne modyfikacje naszych systemów pod konkretne potrzeby klientów.