W tym celu można zastosować następujące moduły systemu CTI Solutions:
- Gramma IVR - automatyczne zapowiedzi głosowe
- Naso CC - skrypty rozmów, rejestrowanie informacji zbieranych od klientów, statystyki pracy konsultantów
Planujesz uruchomić Contact Center w swojej firmie? Poznaj narzędzia które usystematyzują jego pracę, sprawią że Twoja firma będzie dobrze postrzegana, a pracownicy profesjonalnie obsłużą dzwoniących klientów.
W tym celu można zastosować następujące moduły systemu CTI Solutions:
Nasze systemy działają z wieloma typami central telefonicznych, poniżej lista głównych typów z którymi współpracują nasze programy. Jeśli na liście nie ma twojej centrali skontaktuj się z nami - sprawdzimy czy nasze programy będą działały z Twoją centralą.
Firmę tworzy zespół posiadający wieloletnie doświadczenie w tworzeniu systemów informatycznych oraz ich integracji z centralami telefonicznymi. Nasza wiedza pozwala nam tworzyć wydajne i zaawansowane systemu wspomagające telekomunikację.
Oferujemy zarówno gotowe, pudełkowe produkty (takie jak np Gramma IVR, Naso CC) jak i nasze usługi związane z indywidualną integracją systemów IT wg potrzeb klientów. Opracowujemy indywidualne modyfikacje naszych systemów pod konkretne potrzeby klientów.